Ach, te nogi...

Przed każdą kampanią reklamową sztab specjalistów godzinami debatuje nad najważniejszymi cechami pojazdu, które uwypuklać ma powstający spot.

Zdjęcie

   
   
W przypadku aut miejskich główny nacisk kładzie się na zużycie paliwa, kompakty przyciągają klientów wyposażeniem aspirującym do klasy średniej, a pojazdy klasy premium muszą wytwarzać wokół siebie atmosferę luksusu. Niektóre marki mają jednak ułatwione zadanie. Jeepa czy Land Rovera charakteryzuje np. twardy, męski charakter, Toyotę niezawodność a np. - Porsche - świetne właściwości jezdne i sportowy image.

Do tego grona należy też Alfa Romeo, której auta charakteryzują się ponadczasowym pięknem i seksapilem. Dlatego właśnie w kampaniach reklamowych włoskiej marki często pojawiają się seksowne kobiety, które - podobnie jak samochody - mają za zadanie uwieść klientów swoimi kształtami. W najnowszym spocie modelu giulietta, który zobaczyć będzie można również w polskiej telewizji, wystąpiła Uma Thurman, której wykreowany głownie dzięki filmowi "Kill Bill" wizerunek pięknej, zadziornej i niezwykle silnej kobiety doskonale odzwierciedla cechy nowej alfy.

Reklama

Zresztą, zobaczcie sami:

To nie jedyna reklama, w której Alfa Romeo posłużyła się kobiecymi wdziękami do promocji swoich samochodów. Parę ładnych już lat temu, do zakupu modelu 156 sportwagon zachęcała Catherine Zeta Jones. Dopiero dzięki tej reklamie redakcja Poboczem.pl zrozumiała, dlaczego ktokolwiek miałby chcieć jeździć kombi...

Artykuł pochodzi z kategorii: Naszym zdaniem

Reklama

Reklama

Skomentuj artykuł: Ach, te nogi...

Wyróżnij ten komentarz spośród pozostałych, niech zobaczą go wszyscy!

Aby wyróżnić ten komentarz

wyślij SMS o treści KOLOR na numer

7271

I wpisz otrzymany kod w polu poniżej

Ok

Koszt całkowity SMS 2,46 PLN Nota prawna O co chodzi z wyróżnieniem?

Wasze komentarze: 11,

przeczytane przez: 16 osób Dodaj komentarz
przejdź do nawigacji
przejdź na początek strony