Sadysta? Zniszczył swoje lambo młotkiem!

Jak wiadomo, spora grupa klientów korzysta z usług ASO wyłącznie przez okres trwania gwarancji. Dzieje się tak nie tylko z powodu wysokich cen.

Zdjęcie

    /AFP
   
/AFP

Wielu właścicieli ma po prostu dość bezradności niektórych serwisów i traktowania klientów jak natrętów.

Co ciekawe, wpadki zdarzają się właściwie wszystkim - nawet kupując bardzo drogi samochód prestiżowej marki, nie zawsze możemy liczyć na profesjonalną obsługę serwisową.

Reklama

Sytuacje, w których to właściciel tłumaczyć musi pracownikowi serwisu, co się zepsuło, i w jaki sposób należałoby to naprawić, zdarzają się nie tylko w naszym kraju.

Wczoraj - w światowy dzień praw konsumenta - przed jednym z chińskich salonów Lamborghini doszło do niecodziennego wydarzenia. Właściciel modelu gallardo, którego opieszałość i brak kompetencji pracowników serwisu doprowadzały do szału, postanowił zorganizować dramatyczny spektakl. W głównej roli wystąpił jego własny samochód...

Zdjęcie

    /AFP
   
/AFP

Zdjęcie

    /AFP
   
/AFP

Artykuł pochodzi z kategorii: Naszym zdaniem

Reklama

Reklama

przejdź do nawigacji
przejdź na początek strony