Śmiałeś się z Fiata? Żegnaj się z rodziną!

Jeżeli kiedykolwiek publicznie naśmiewaliście się z Fiata, możecie już żegnać się z rodziną. O wizerunek włoskiej marki zadbać ma wkrótce postać, z którą lepiej nie wdawać się w dyskusje...

Zdjęcie

Chuck Norris będzie reklamował fiaty /
Chuck Norris będzie reklamował fiaty
/

Nowe fiaty reklamować ma jedyny na świecie facet, który policzył do nieskończoności dwa razy, kopiąc konia w głowę stworzył żyrafę i zajął trzecie miejsce na przygotowanej przez WHO liście najczęstszych powodów zgonów wśród ludzi. Tak, tak... W reklamach Fiata pojawić ma się sam Chuck Norris, człowiek (czy aby na pewno?), który zdaniem amerykańskich naukowców jest powodem rozszerzania się uciekającego przed nim wszechświata!

To nie żart. Jeszcze w tym miesiącu ruszyć ma międzynarodowa kampania reklamowa marki Fiat Proffesional skierowana do odbiorców z Europy, Środkowego Wschodu i Afryki. Główną postacią spotów - oczywiście obok nowych modeli włoskiej marki - będzie legendarny już Strażnik Teksasu. W oficjalnym komunikacie wystosowanym przez Włochów czytamy, że Chuck Norris jest "prawdziwym wcieleniem wartości marki Fiat Professional: determinacji, niezawodności, dynamizmu, kompetencji oraz - uwaga - bliskości klienta".

Reklama

Wybór "legendy internetu" na ambasadora włoskiej marki nie jest przypadkowy. Firma liczy, że uda jej się dotrzeć m.in. do 6,5 mln fanów, jakimi cieszy się oficjalny profil amerykańskiego aktora na Facebooku.

Chuck Norris, sześciokrotny mistrz świata karate, swoją popularność zawdzięcza m.in. rolom w takich produkcjach, jak "Zabijaka! Zabijaka!", "Zaginiony w akcji" czy "Delta Force". Widzowie na całym świecie znają go również z serialu "Walker. Texas Ranger", czyli kultowego już "Strażnika Teksasu".

Chuck Norris stał się też prawdziwym "zjawiskiem internetowym", gdy w 2005 roku, niespodziewanie w sieci zaczęły pojawiać się liczne związane z nim kawały i "memy". Dziś Google dla zapytania "Chuck Norris" zwraca około 12 mln wyników, a na Youtube znaleźć można blisko 900 tys. poświęconych mu filmików!

Artykuł pochodzi z kategorii: Naszym zdaniem

poboczem.pl

Reklama

Reklama

Skomentuj artykuł: Śmiałeś się z Fiata? Żegnaj się z rodziną!

Wyróżnij ten komentarz spośród pozostałych, niech zobaczą go wszyscy!

Aby wyróżnić ten komentarz

wyślij SMS o treści KOLOR na numer

7271

I wpisz otrzymany kod w polu poniżej

Ok

Koszt całkowity SMS 2,46 PLN Nota prawna O co chodzi z wyróżnieniem?

Wasze komentarze: 51,

przeczytane przez: 3382 osoby Dodaj komentarz
przejdź do nawigacji
przejdź na początek strony