Super-reklamy na super meczu. Która najfajniejsza?

Jeżeli jakieś wydarzenie przyciąga ponad 100 milionów widzów, to nie ma się co dziwić, że koncerny samochodowe muszą na taki wydarzeniu być obecne.

Tak też było na tegorocznym super-meczu, czyli amerykańskim  Super Bowl, tradycyjnym święcie nie tylko futbolu, ale i reklamy właśnie. Spot długości zaledwie 30 sekund kosztował w tym roku 4 mln dolarów. To... 130 tys. dolarów za sekundę.

Poniżej większość "motoryzacyjnych" reklam, które wyświetlano na stadionie w Nowym Jorku, gdzie drużyna Seattle Seahawks po raz pierwszy w historii wygrała Super Bowl, łatwo pokonując Denver Broncos (43:8).

Reklama

Która, reklama, a raczej a jakże  super-reklama podoba ci się najbardziej?

Reklama Volkswagena

Volkswagen /

Reklama Toyoty

Toyota /

Reklama Maserati

Maserati /

Reklama Kia

Kia /

Reklama Jeepa

Jeep /

Reklama Jaguara

Jaguar /

Reklama Hyundaia

Hyundai /

Reklama Hondy

Honda /

Reklama Forda

Ford /

Reklama Chryslera

Chrysler /

Reklama Chevy

Chevy /

Reklama Chevroleta

Chevrolet /

Reklama Audi

Audi /

Reklama Hyundaia (elantra)

Hyundai elantra /

Artykuł pochodzi z kategorii: Naszym zdaniem

Reklama

Reklama

Skomentuj artykuł: Super-reklamy na super meczu. Która najfajniejsza?

Wyróżnij ten komentarz spośród pozostałych, niech zobaczą go wszyscy!

Aby wyróżnić ten komentarz

wyślij SMS o treści KOLOR na numer

7271

I wpisz otrzymany kod w polu poniżej

Ok

Koszt całkowity SMS 2,46 PLN Nota prawna O co chodzi z wyróżnieniem?

Wasze komentarze: 6,

przeczytane przez: 9 osób Dodaj komentarz
przejdź do nawigacji
przejdź na początek strony