Szaleńcza jazda i ciasteczka

Co byś zrobił gdybyś na drodze zobaczyl pędzącego pickupa z roztańczoną grupą młodych ludzi na pace?

Co byś zrobił gdyby taki pickup Ciebie wyprzedził? A co byś zrobił gdyby taki pickup gnał po Twoim pasie na czołowe zderzenie!

Z pewnością nikt z normalnych kierowców nawet nie pomyślał o scenariuszu takich zdarzeń. Ale wymyślili go spece od ciastek.

Reklama

Od pewnego czasu, niemal codziennie, oglądamy w telewizji reklamę ciasteczek Hit firmy Bahlsen. Hasło tej kampanii to "Przebojowa paczka", a celem jest zbudowanie wizerunku marki jako tej, która łączy ludzi w zabawie, i umocnienie jej pozycji w kategorii ciastek. Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 20-34 lat. A więc osoby nie tylko bardzo podatne na wpływ reklamy, ale i główne ofiary wypadków na polskich drogach!

W filmiku reklamowym ciasteczek młodzi bawią się na drodze, bawią się bardzo ryzykownie. W szybko jadącym kabriolecie na dodatek chyba nikt nie ma zapiętych pasów. Jest tylko zabawa. A blisko finału wszyscy gnają jak droga szeroka do przodu, po wszystkich pasach. W scenie finałowej młodzi ludzie bawią się zajadając ciasteczka. Można więc wysnuć wniosek, że szaleńcza jazda zakończyła się szczęśliwie.

Współczesny świat bez reklamy nie istnieje. Skoda promuje w Polsce ekojazdę, Volkswagen oszczędnie silniki, Renault stawia na bezpieczeństwo dzieci organizując wspaniale konkursy. Teraz do nich dołączył Bahlsen z ciasteczkami. Jakże inne to światy. Jacek Franek

Artykuł pochodzi z kategorii: Naszym zdaniem

poboczem.pl

Reklama

Reklama

Skomentuj artykuł: Szaleńcza jazda i ciasteczka

Twój komentarz może być pierwszy

Piszesz jako Gość

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.
przejdź do nawigacji
przejdź na początek strony