Volkswagen wbity w ziemię...

Reklama jest dźwignią handlu, a dźwignią reklamy jest pomysłowość jej twórców.

Zdjęcie

/poboczem.pl
Właśnie dlatego najróżniejsze agencje wyspecjalizowane w tworzeniu spotów i bilbordów prześcigają się w pomysłach, jak przyciągnąć uwagę ludzi, z reguły zupełnie niezainteresowanych danym produktem. Jednym wychodzi to odrobinę lepiej, innym gorzej, ale zawsze chodzi o to, by przyciągnąć uwagę.

Trzeba przyznać, że pewnej społeczności internetowej udało się to całkiem nieźle.

Reklama

Na taką oto "nowoczesną rzeźbę" natknęli się ostatnimi czasy mieszkańcy Berlina. Ekspozycja wzbudziła niemałą sensację, wokół auta szybko zebrał się tłum gapiów. Zjawisko jest na tyle interesujące, że owej społeczności już udało się na nim zarobić. Jej członkowie rozprowadzają film z symulacją upadku samochodu... Ciekawe, czy ktokolwiek kupiłby taką symulację, gdyby nie ten biedny volkswagen...

Artykuł pochodzi z kategorii: Naszym zdaniem

poboczem.pl

Reklama

Reklama

Skomentuj artykuł: Volkswagen wbity w ziemię...

Twój komentarz może być pierwszy

Piszesz jako Gość

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.
przejdź do nawigacji
przejdź na początek strony